耦永远不会离开你

耦只会离开如果你选择放开耦的手

我爱我的黄文扬

爱耦别走

爱耦别走

2010年3月20日星期六

❤ My Love给宝贝❤


if you wander off too far

my love will get you home

if you flow the wrong star

my love will get you home

if you ever find yourself

lost all alone

get back on your feel think of me

my love will get you home boy

my love will get you home

if the bright lights bright your eyes

my love will get you home

if your troubles break your strike

my love will get you home

if you ever find yourself

lost all alone

get back on your feel think of me

my love will get you home boy

my love will get you home
if you ever feel ashame

my love will get you home

when there's only you to blame

my love will get you home

if you ever find yourself

lost all alone

get back on your feel think of me

my love will get you home boy

my love will get you home

if you ever find yourself

lost all alone

get back on your feel think of me

my love will get you home boy

my love will get you home boy

my love will get you home
如果你在远方彷徨不定.

我的爱会带你回家.

如果你追逐已消逝的流星,

我的爱会带你回家.

如你曾经发现你自已迷失了,

总感到孤独,

回头吧,心中有我,

我的爱会带你回家.

BOY ,

我的爱会带你回家 .

如果明亮的光蒙蔽您的眼睛,

我的爱将带你回家.

如果回家的路上遇上什么困难.

我的爱会带你回家.

如你曾经发现你自已迷失了,

总感到孤独, 回头吧,心中有我,

我的爱会带你回家.

BOY ,

我的爱会带你回家 如果你曾感到羞愧 我的爱会带你回家.

如果只是责备 你自已 我的爱会带你回家 如你曾经发现你自已迷失了,

总感到孤独,

回头吧,

心中有我,

我的爱会带你回家.

BOY ,

我的爱会带你回家

没有评论:

发表评论