耦永远不会离开你

耦只会离开如果你选择放开耦的手

我爱我的黄文扬

爱耦别走

爱耦别走

2010年6月1日星期二

I will always love you















If I should stay.如果我留下来。

I would only be in Ur way.我会成为你的羁绊。

So
Ill go.所以我离去。

But
I know.但我知道。

Ill think of U every step of the way.我每迈出的一步都会想着你。


And
I will always love U ! 于是我将永远爱你!

I will always love U ! 我将永远爱你!

U,my darl
ing U ! 你,我亲爱的宝贝!

B
itter sweet memories.苦涩而甜蜜的回忆。

That
is all Im taking with me.是我带走的唯一东西。

So goodbye,please dont cry.再见吧,请不要哭泣。


We both know
Im not what U need.我们彼此都知道我不是你所需。

I hope life treats U kind.我希望生活能善待你。

And
I hope U have all U dreamed off.希望你好梦成真。

And
I wish 2 U joy & happiness.祝愿你美满幸福。

But above all th
is I wish 2 U love.更要祝福你找到真爱。

Dar
ing I love U ! 亲爱的,我爱你!

Always love U ! 永远爱你!

没有评论:

发表评论